fbpx

Felnőttképzési szakértő által előminősített képzési programok

Irányítás terepen

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés során a résztvevők elsajátítanak olyan alapvető szervezési, koordinációs és kommunikációs technikákat, melyek elengedhetetlenek terepirányítói feladataik ellátásához.
A képzés tartalma, tanegységei:

  • Feladataim és azok prioritása az ügyféligények tükrében
  • Csoport előtti kommunikációs helyzetek: eligazítás, prioritások kommunikációja, lelkesítés
  • Milyen helyzetekben és hogyan vonhatom be a csapatot a döntésekbe?
  • Önérvényesítés a gyakorlatban (kérések megfogalmazása, nemet mondás, visszajelzés nyújtása és fogadása)
  • Nehéz helyzetek kezelése

A képzési program leírása:  Irányítás terepen – GroupDynamics Tanácsadó és Tréning Korlátolt Felelősségű Társaság – 20 – K

Stresszkezelés

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés során a résztvevők elsajátítanak és fejlesztenek olyan stresszmenedzsment technikákat, amelyek által megkönnyíthetik mindennapi munkavégzésüket, javítják személyes munkahelyi komfortérzetüket és csökkentik stresszszintjüket.
A képzés tartalma:

  • A stresszről – fogalmak, érdekességek, fiziológiai folyamatok
  • Az önismeret szerepe a stresszkezelésben – önismereti elemek saját stresszszintünk beazonosításában
  • Eszközeink a stressz kezelésére:
    • kontroll-körök a befolyásunk kialakítására
    • helyzetelemzés, döntéshozatal
    • feszültségcsökkentő technikák
    • akciókészségek
  • Szituációs helyzetgyakorlatok: a stressz felismerése és kezelése

A képzési program leírása:  Stresszkezelés_képzési program

Időgazdálkodás

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés során a résztvevők:

  • Tudatosítják magukban azon szokásaikat, helyzeteiket, melyek a hatékony időgazdálkodás megvalósításának útjában állnak, áttekintik időgazdálkodásuk tipikus csapdáit, azok kivédésének lehetőségeit.
  • Megismerik az időgazdálkodás területeit, melyek fejlesztése révén jelentős mértékben növelhetik egyéni eredményességüket.
  • A prioritások fogalmának tudatosításával és azok megfelelő kezelésével képesek lesznek a valóban fontos feladatok figyelembevételével megszervezni mindennapjaikat.
  • Hatékony eszköztárat kapnak időgazdálkodásuk szervezéséhez.
  • Támpontot kapnak az együttműködésből fakadó, ám saját időgazdálkodásukat negatívan befolyásoló helyzetek megfelelő kezeléséhez.

A képzés tartalma:

  • Én és az időfelhasználásom: öndiagnózis
  • A nem megfelelő időgazdálkodás okai és következményei
  • A hatékony időgazdálkodás belső gátjai
  • Proaktivitás és személyes hatékonyság
  • Időgazdálkodás eszközei a gyakorlatban
  • A prioritások: fontosság és sürgősség
  • Az ABC-elemzés és az ABC-feladatok tervezése
  • Az Eisenhower-elv használata a fontos és sürgős feladatok elvégzésénél
  • A GTD módszer
  • Az időrablók kezelése, gátak legyőzése
  • Az együttműködés nehézségeinek leküzdése: megszakítások kezelése, információk proaktív beszerzése, érdekeink érvényesítése, kérések megfogalmazása, prioritások tisztázása

A képzési program leírása: Időgazdálkodás_képzési program

Interkulturális kommunikáció

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés során a résztvevők olyan kommunikációs eszközöket ismernek meg és gyakorolják használatukat, amelyek segítségével a partnereikkel/ügyfeleikkel/munkatársaikkal való együttműködés, egymás megértése gördülékenyebbé és hatékonyabbá válhat – interkulturális környezetben is

A képzés tartalma:

Interkulturalitás

  • Sztereotípiák és etnocentrizmus, hiedelmek és félelmek, előítéletek
  • A kulturális különbségek és csapdák felismerése
  • Kulturális értékek megfogalmazása
  • Saját viselkedési preferenciáim és hatása megítélésemre és személyközi kapcsolataimra

Interkulturális kommunikáció – alaptechnikák

  • kommunikációt gátló tényezők
  • kommunikációs csúszások, félreértések következményei
  • felelősségünk a kommunikációban
  • megállapodások – közös alapok megteremtése
  • az odafigyelés eszköztára: az aktív meghallgatás jelentősége, hatásai, technikái, a figyelem nem verbális jelzései, az elfogadás
  • a megfelelő kérdések – hasznos válaszok
  • a visszacsatolás
  • közléssorompók és kiiktatásuk

Példák és megoldásaink: mindennapi és nehézséget okozó kommunikációs helyzetek

A képzési program leírása: Interkulturális kommunikáció_képzési program

Félreértések nélküli kommunikáció

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés során a résztvevők képessé válnak a tudatosabb kommunikációra, felderítik saját kommunikációs mintázataikat és berögződéseiket, és utat nyitnak hatékony kommunikációs stratégiák felé.

A képzés tartalma:

  • a kommunikáció alapjai
  • csúszások és zavarok a kommunikációban
  • a kommunikációs csúszások kivédése és az együttműködés kommunikációs technikái
  • helyzetgyakorlatok

A képzési program leírása:Félreértések nélküli kommunikáció képzési program

Asszertív kommunikáció

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az asszertív kommunikáció mibenlétével és képessé váljanak azt tudatosan használni is a mindennapokban, fejlődjön az önismeretük.

A képzés tartalma:

  • a különböző viselkedési stílusok megismerése, felismerése, jellegzetességei, kialakulásának okai
  • asszertív viselkedés mibenléte
  • komplex önérvényesítés
  • az asszertivitás gyakorlása, nehéz helyzetek, szituációs feladatok

A képzési program leírása: Asszertív kommunikáció képzési program

Projektvezető mint vezető

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés célja, hogy a projektmenedzser felismerje saját szerepköréből adódó sajátosságokat és tudatosan tudjon alkalmazni vezetői eszközöket annak érdekében, hogy a projektcsapat vezetésével által sikerre vigye a projekteket.

A képzés tartalma:

  • a projektmenedzser szerepe, elvárások, felelősségek, kompetenciák
  • a helyzetfüggő vezetési stílusok modellje
  • vezetői helyzetek és eszközök a projektvezetésben

A képzési program leírása: Projektvezető mint vezető képzési program

Stakeholder Management

20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program

A képzés célja, hogy a résztvevők olyan proaktív vezetőkké váljanak, akik a legtöbbet képesek kihozni a közös munkából egy-egy projekt során azzal, hogy tudják hogyan alakítsanak ki és tartsanak fel kapcsolatokat a csapattal és a stakeholderekkel szemben. A stakeholder management egy új szemléletmód, mely ennek elérésében segít.

A képzés tartalma

  • stakeholder fogalma, a stakeholderek meghatározása
  • stakeholderekkel való együttműködés
  • kulcs-stakeholderek megismerése
  • kapcsolatmenedzsment eszközei a bizalomépítés és együttműködés érdekében

A képzési program leírása: Stakeholder Management képzési program