Irányítás terepen
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés során a résztvevők elsajátítanak olyan alapvető szervezési, koordinációs és kommunikációs technikákat, melyek elengedhetetlenek terepirányítói feladataik ellátásához.
A képzés tartalma, tanegységei:
- Feladataim és azok prioritása az ügyféligények tükrében
- Csoport előtti kommunikációs helyzetek: eligazítás, prioritások kommunikációja, lelkesítés
- Milyen helyzetekben és hogyan vonhatom be a csapatot a döntésekbe?
- Önérvényesítés a gyakorlatban (kérések megfogalmazása, nemet mondás, visszajelzés nyújtása és fogadása)
- Nehéz helyzetek kezelése
A képzési program leírása: Irányítás terepen – GroupDynamics Tanácsadó és Tréning Korlátolt Felelősségű Társaság – 20 – K
Stresszkezelés
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés során a résztvevők elsajátítanak és fejlesztenek olyan stresszmenedzsment technikákat, amelyek által megkönnyíthetik mindennapi munkavégzésüket, javítják személyes munkahelyi komfortérzetüket és csökkentik stresszszintjüket.
A képzés tartalma:
- A stresszről – fogalmak, érdekességek, fiziológiai folyamatok
- Az önismeret szerepe a stresszkezelésben – önismereti elemek saját stresszszintünk beazonosításában
- Eszközeink a stressz kezelésére:
- kontroll-körök a befolyásunk kialakítására
- helyzetelemzés, döntéshozatal
- feszültségcsökkentő technikák
- akciókészségek
- Szituációs helyzetgyakorlatok: a stressz felismerése és kezelése
A képzési program leírása: Stresszkezelés_képzési program
Időgazdálkodás
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés során a résztvevők:
- Tudatosítják magukban azon szokásaikat, helyzeteiket, melyek a hatékony időgazdálkodás megvalósításának útjában állnak, áttekintik időgazdálkodásuk tipikus csapdáit, azok kivédésének lehetőségeit.
- Megismerik az időgazdálkodás területeit, melyek fejlesztése révén jelentős mértékben növelhetik egyéni eredményességüket.
- A prioritások fogalmának tudatosításával és azok megfelelő kezelésével képesek lesznek a valóban fontos feladatok figyelembevételével megszervezni mindennapjaikat.
- Hatékony eszköztárat kapnak időgazdálkodásuk szervezéséhez.
- Támpontot kapnak az együttműködésből fakadó, ám saját időgazdálkodásukat negatívan befolyásoló helyzetek megfelelő kezeléséhez.
A képzés tartalma:
- Én és az időfelhasználásom: öndiagnózis
- A nem megfelelő időgazdálkodás okai és következményei
- A hatékony időgazdálkodás belső gátjai
- Proaktivitás és személyes hatékonyság
- Időgazdálkodás eszközei a gyakorlatban
- A prioritások: fontosság és sürgősség
- Az ABC-elemzés és az ABC-feladatok tervezése
- Az Eisenhower-elv használata a fontos és sürgős feladatok elvégzésénél
- A GTD módszer
- Az időrablók kezelése, gátak legyőzése
- Az együttműködés nehézségeinek leküzdése: megszakítások kezelése, információk proaktív beszerzése, érdekeink érvényesítése, kérések megfogalmazása, prioritások tisztázása
A képzési program leírása: Időgazdálkodás_képzési program
Interkulturális kommunikáció
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés során a résztvevők olyan kommunikációs eszközöket ismernek meg és gyakorolják használatukat, amelyek segítségével a partnereikkel/ügyfeleikkel/munkatársaikkal való együttműködés, egymás megértése gördülékenyebbé és hatékonyabbá válhat – interkulturális környezetben is
A képzés tartalma:
Interkulturalitás
- Sztereotípiák és etnocentrizmus, hiedelmek és félelmek, előítéletek
- A kulturális különbségek és csapdák felismerése
- Kulturális értékek megfogalmazása
- Saját viselkedési preferenciáim és hatása megítélésemre és személyközi kapcsolataimra
Interkulturális kommunikáció – alaptechnikák
- kommunikációt gátló tényezők
- kommunikációs csúszások, félreértések következményei
- felelősségünk a kommunikációban
- megállapodások – közös alapok megteremtése
- az odafigyelés eszköztára: az aktív meghallgatás jelentősége, hatásai, technikái, a figyelem nem verbális jelzései, az elfogadás
- a megfelelő kérdések – hasznos válaszok
- a visszacsatolás
- közléssorompók és kiiktatásuk
Példák és megoldásaink: mindennapi és nehézséget okozó kommunikációs helyzetek
A képzési program leírása: Interkulturális kommunikáció_képzési program
Félreértések nélküli kommunikáció
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés során a résztvevők képessé válnak a tudatosabb kommunikációra, felderítik saját kommunikációs mintázataikat és berögződéseiket, és utat nyitnak hatékony kommunikációs stratégiák felé.
A képzés tartalma:
- a kommunikáció alapjai
- csúszások és zavarok a kommunikációban
- a kommunikációs csúszások kivédése és az együttműködés kommunikációs technikái
- helyzetgyakorlatok
A képzési program leírása:Félreértések nélküli kommunikáció képzési program
Asszertív kommunikáció
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az asszertív kommunikáció mibenlétével és képessé váljanak azt tudatosan használni is a mindennapokban, fejlődjön az önismeretük.
A képzés tartalma:
- a különböző viselkedési stílusok megismerése, felismerése, jellegzetességei, kialakulásának okai
- asszertív viselkedés mibenléte
- komplex önérvényesítés
- az asszertivitás gyakorlása, nehéz helyzetek, szituációs feladatok
A képzési program leírása: Asszertív kommunikáció képzési program
Projektvezető mint vezető
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés célja, hogy a projektmenedzser felismerje saját szerepköréből adódó sajátosságokat és tudatosan tudjon alkalmazni vezetői eszközöket annak érdekében, hogy a projektcsapat vezetésével által sikerre vigye a projekteket.
A képzés tartalma:
- a projektmenedzser szerepe, elvárások, felelősségek, kompetenciák
- a helyzetfüggő vezetési stílusok modellje
- vezetői helyzetek és eszközök a projektvezetésben
A képzési program leírása: Projektvezető mint vezető képzési program
Stakeholder Management
20 órás, személyes jelenlétet igénylő képzési program
A képzés célja, hogy a résztvevők olyan proaktív vezetőkké váljanak, akik a legtöbbet képesek kihozni a közös munkából egy-egy projekt során azzal, hogy tudják hogyan alakítsanak ki és tartsanak fel kapcsolatokat a csapattal és a stakeholderekkel szemben. A stakeholder management egy új szemléletmód, mely ennek elérésében segít.
A képzés tartalma
- stakeholder fogalma, a stakeholderek meghatározása
- stakeholderekkel való együttműködés
- kulcs-stakeholderek megismerése
- kapcsolatmenedzsment eszközei a bizalomépítés és együttműködés érdekében
A képzési program leírása: Stakeholder Management képzési program