Tréningek

A kész tréningleírások olyan sablonok, amelyekbe utólag kell a személyes vagy csoportos fejlesztési igényeket, problémákat beleerőltetni. Mi nem szeretjük a sablonokat, így nem tudunk/akarunk ide kész tematikákat leírni.

Mondja el nekünk, mire van szüksége, és felépítünk Önnek egy olyan képzési programot, amely valóban csak Önről szól.

Addig is adunk néhány ötletet:

Vezetői tréningek

A GroupDynamics vezetői tréningjei segítenek megtalálni a vezetőt, mely ott rejtőzik Önben, és kialakítani azt a vezetői stílust, mely a leginkább alkalmazkodik vállalatának és piacának működési módjához, jelenéhez és jövőjéhez.

  • Ízelítőül néhány tréningprogram:
    • Vezetési alapismeretek (Program akkreditált képzés PL-2086)
    • Vezetői hatékonyság és vezetői önismeret
    • People management – avagy a vezetés emberi oldala

Szervezeti és személyes hatékonyságot fejlesztő tréningek

Tréningjeink megoldási lehetőségeket adnak a hatékony működés égető problémáira mind egyéni, mind csapata szinten, hogy a hatékonyság többé ne csupán az évértékelő értekezletek leggyakoribb töltelékszava legyen, hanem egyike azoknak a kifejezéseknek, amelyek a vállalati szótárban mindenki számára ugyanazt a pozitív tartalmat fedik.

  • Ízelítőül néhány tréningprogram:
    • Projektmenedzsment
    • Időgazdálkodás – egyéni szervezettség

Kommunikációs és együttműködést segítő tréningek

Ön hogyan kommunikál? Jól veszi az akadályokat, ha konfliktusokat kell megoldania, meg kell győznie az ügyvezetőt az igazáról vagy, ha prezentálnia kell az igazgatótanács előtt? - Az ilyen kommunikációs helyzetek megoldása tanulható, és akár készségszintre emelhető. Tréningjeink az egyes speciális kommunikációs helyzetek eszköztárával ruházzák fel Önt, hogy beteljesítse elképzelésit, és pozitív képet alakítson ki másokban önmagáról. 

  • Ízelítőül néhány tréningprogram:
    • Asszertív kommunikáció
    • Prezentációs technikák
    • Konfliktuskezelés

Értékesítési és ügyfélkapcsolati tréningek

Ha nem akar egy lenni a sokból, ki kell valamivel tűnnie. Van egy tippünk: váljon nélkülözhetetlenné ügyfele számára. Nyújtson neki olyat, amit mástól nem kap meg.
Legsikeresebb cégek árbevételének 80%-át hűséges vevőik adják. Sajnos azonban az elégedett ügyfél ma már nem elég – az elégedettséget könnyű megszokni. Elragadtatott ügyfelek kellenek, akik akkor sem mennek máshová, ha versenytársai már ráfizetéssel kínálják terméküket. Ehhez azonban a marketing, az értékesítés és az ügyfélszolgálat tökéletes szinergiájára van szükség.

  • Ízelítőül néhány tréningprogram:
    • Értékesítési fortélyok kezdőknek és haladóknak
    • Tárgyalási stratégiák és taktikák
    • Ügyfélkezelés, ügyfélkommunikáció mesterfokon
GroupDynamics Pharma leancenter.hu – a lean szakma központja Intézmény-akkreditációs lajstromszám: AL-1896